Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

13 Δεκεμβρίου 2018

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ



«Ο Άγιος Λουκάς σε θεραπεύει»

«Θέλω κι εγώ με αυτό το γράμμα να ευχαριστήσω τον άγιο Λουκά τον ιατρό Αρχιεπίσκοπο, για το θαύμα που έκανε και σε μένα την ανάξια, μέσα σε τόσα θαύματα που έχει κάνει.

Εδώ και έξι χρόνια έχω κάνει 16 χειρουργεία. Πάσχω από μυελοπάθεια. Υποφέρω από πολλούς πόνους και δεν μπορώ πλέον να περπατήσω.

Σηκώνω αυτό το σταυρό με πολλή υπομονή, γιατί ξέρω ότι αυτό είναι επίσκεψη του Θεού σε μένα, με σκοπό να συγχωρεθώ για τις τόσες αμαρτίες που έχω κάνει.

Μέσα σε αυτούς τους πόνους, πριν πέντε εβδομάδες ήρθαν να προστεθούν και άλλοι πόνοι, πολύ οδυνηροί, αλλά αυτή τη φορά κινδύνευε και η ζωή μου.

Ξύπνησα ένα πρωί πριν πέντε εβδομάδες και είχα πρησθεί σε όλο σχεδόν το πρόσωπο. Είχα εμπύημα στην άνω γνάθο που καταλάμβανε όλη τη δεξιά παρειά και έφτανε μέχρι το μάτι. Ακόμη φυσούσα τη μύτη μου και έβγαινε και από εκεί πύον.

Πήγαμε στο νοσοκομείο, στο «Ιπποκράτειο», και μας είπε ο γιατρός ότι πρέπει να παροχετευθεί. Έτσι και έγινε. Μου σχίσανε τα ούλα, μου βάλανε σωληνάκια και έτρεχε το πύον στο στόμα μου και το αίμα.

Υπέφερα από πολλούς πόνους, δεν άντεχα άλλο. Η κατάσταση χειροτέρευε. Το πύον δεν έφευγε.

Μέχρι που ένα πρωί, 2-4-2008, ο άνδρας μου, ύστερα από προτροπή ενός ανθρώπου ο οποίος είναι πολύ κοντά στο Θεό, μου είπε: «Θα πάμε στη Μονή Σαγματά, όπου βρίσκονται τα λείψανα του αγίου Λουκά του ιατρού. Εκεί θα γίνεις καλά».

Πράγματι ξεκινήσαμε με πολλή πίστη.

Όταν φτάσαμε, ο μοναχός ο οποίος ήταν εκεί με έβαλε να ακουμπήσω το πρόσωπό μου επάνω στα λείψανα του Αγίου, επί εικοσιπέντε λεπτά περίπου έκανε προσευχή προς τον Άγιο και τον παρακαλούσε να με κάνει καλά και έψαλλε και το απολυτίκιό του.

Με σταύρωσε παντού με το λαδάκι του Αγίου, τον ευχαριστήσαμε και φύγαμε.

Επί δύο ώρες πονούσα πολύ, σαν να γινόταν χειρουργείο στο στόμα μου. Ο άνδρας μου μου έλεγε: «Μην ανησυχείς, τώρα ο Άγιος Λουκάς σε θεραπεύει».

Πράγματι, κατά τις 5 το απόγευμα, το πρόσωπό μου είχε ξεπρηστεί τελείως. Πύον δεν υπήρχε πουθενά.

Οι πόνοι σταμάτησαν, σαν να μην είχα τίποτε. Έπεσε δε και το πρώτο ράμμα μαζί με την παροχέτευση που μου είχε βάλει ο γιατρός για να φεύγει το πύον. Την άλλη μέρα έπεσε και η άλλη.

Πήγα στον γιατρό την άλλη μέρα και μου είπε ότι δεν έχω τίποτε. Είχα θεραπευτεί τελείως. Μεγάλη η χάρη του Αγίου, τον ευγνωμονώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου».




Π.Β., Αθήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες