Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

11 Οκτωβρίου 2016

Ο Μητροπολίτης πρώην Άρτης Ιγνάτιος για την εκλογή του διαδόχου του



Ἀγαπητοί μου,

Καθώς γνωρίζετε, στίς 7 Σεπτεμβρίου, ἔγινε ἀποδεκτή ἀπὸ τὸν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἡ παραίτησή μου ἀπὸ τὴν θέση τοῦ Μητροπολίτου Ἄρτης τὴν ὁποία ὑπέβαλα, διότι πιστεύω ὅτι οἱ ἐξασθενημένες πλέον σωματικές, πνευματικές καὶ ψυχικές μου δυνάμεις δὲν μοῦ ἐπιτρέπουν νὰ ἀνταποκριθῶ δεόντως στὶς πολλὲς καὶ μεγάλες ἀπαιτήσεις τοῦ ὑψίστου ἀξιώματος καὶ λειτουργήματος τῆς Ἀρχιερωσύνης.
Καθὼς ἐπίσης γνωρίζετε ἐξέφρασα τὴν εὐχὴ καὶ ἐπιθυμία μου, τὴν ὁποία καὶ ὑπεστήριξα πρὸς τὴν Ἱεραρχία, νὰ εἶναι συνεχιστὴς τῆς Ἀρχιερατικῆς μου διακονίας, ὁ Πρωτοσύγκελλος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως π. Θεολόγος Ντούβαλης.
Ἡ ἐπιθυμία μας δὲν πραγματοποιήθηκε, διότι ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας ἐπέλεξε καὶ ἐξέλεξε ὡς Μητροπολίτη Ἄρτης τὸν Θεοφιλέστατο Ἐπίσκοπο Ἐπιδαύρου κ. Καλλίνικο.
Ὁ Σεβασμιώτατος κ. Καλλίνικος κατάγεται ἀπὸ τὸ Ἄργος, ὅπου καὶ ἐργάσθηκε θεοφιλῶς μέχρι τώρα, ὡς Ἱεροκῆρυξ καὶ ὡς βοηθός Ἐπίσκοπος. Διαθέτει ἄρτια μόρφωση καὶ πνευματική κατάρτιση, ἐκκλησιαστικό ἦθος καί ἱεραποστολικό ζῆλο καὶ εἶναι ἄνθρωπος ἁπλός, προσηνής καὶ χαρούμενος, πνευματικό ἀνάστημα τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Ἀργολίδος Ἰακώβου.
Συγχαίρουμε γιὰ τὴν ἐκλογή του, μετὰ χαρᾶς ἀναμένουμε τὴν ἐνθρόνισή του καὶ ἀπὸ καρδιᾶς εὐχόμαστε νὰ εἶναι ἡ Ἀρχιερατεία του πολύχρονη καὶ πολύκαρπη, θεοφιλής καὶ εὐλογημένη, πρὸς ὠφέλειαν τοῦ λαοῦ μας καὶ πρὸς δόξαν Θεοῦ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες